MYKI toegevoegd aan security portfolio

De gebruiksvriendelijke wachtwoordmanager MYKI is onderdeel geworden van ons security portfolio. Een juiste wachtwoord hygiene is essentieel bij het vergroten van de weerbaarheid van organisaties. MYKI is in 2015 opgericht met de consument in gedachten. Dit is iets dat we duidelijk terugzien in het gebruiksgemak en de adoptie snelheid. Naast de mogelijkheid voor het opslaan van wachtwoorden kan MYKI ook multifactor authenticatie tokens opslaan en invullen. Hierdoor wordt het nog toegankelijker om multifactor authenticatie in te schakelen. MYKI combineert de voordelen van een offline wachtwoordmanager met het gemak van een online variant. Alle gekoppelde apparaten bevatten een kopie van de wachtwoorden waardoor er een veilig gesloten netwerk ontstaat.

Dit zijn voor ons de belangrijkste redenen geweest om MYKI te kiezen voor onze managed password manager dienstverlening. Uniek aan onze dienstverlening zijn de workshops die wij bij u op locatie of online verzorgen. Hierbij helpen we uw medewerkers het platform voor hun te laten werken. Ook buiten deze workshops om kunnen uw medewerkers bij ons terecht met vragen of voor extra ondersteuning.

Managed password management is beschikbaar vanaf vijf medewerkers. De ondersteunde platformen zijn: Windows, Linux, MacOS, Android & iOS.

Auteur:Maikel Roolvink

Manager Security Operations